onsdag 21 augusti 2013

Tjörn Runt 2013! :)

Nu var det absolut för längesen jag uppdaterade bloggen. Har varit mycket annat i huvudet med studenten och sommarjobb...

Men jag har varit ute och seglat två veckor med My i alla fall vilket var riktigt skoj! :)
Hade helt otroligt bara 1 regn dag!!

Nu i helgen så var det Tjörn Runt som gällde, besättning var mamma, pappa och jag. Vi tycket att det gick betydligt bättre i år än förra året och vi fick helt okej fart på kryssen. Men jag inbillar mig att det borde gå att få bättre... Det viktigaste var att vi hade roligt i alla fall och det hade vi också! :) Vi slutade på 198:onde på den lilla banan. Vi förbättrade ju oss med 101 placering jämfört med förra året i alla fall. :)

Kommer två bilder precis innan målgången.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar